Kommunikation

På denne side kan du læse om afdelingen Kommunikation samt mulighederne for at skrive en studierelevant opgave eller at være i praktik hos afdelingen.

Om afdelingen

Kommunikationsafdelingen består af 6 personer, der producerer nyheder og journalistisk til alle Scleroseforeningens platforme. Vi laver medlemsblad, nyhedsbreve, hjemmesidenyheder og sociale medier. Vi laver en del video og er med i det strategiske arbejde omkring foreningens public affairs. Det er også os, der laver pressearbejde og presse på kampagner. Vi arbejder tæt sammen med Marketing om en række events og kampagner.

Hvis du vil skrive opgave hos os

Vi skriver selv det meste, men studerende og især kommunikations- eller journaliststuderende kan sagtens bidrage med opgaver eller artikler. I kontakter os bare med ideer, synopser eller færdige opgaver. Det er jer selv, der har ideerne, men vi sparrer gerne med jer.

Skriv gerne til Lotte Hansen, lha@scleroseforeningen.dk

Her kan du høre, hvad tidligere praktikanter siger om at være her

Journalistpraktikant
Praktik i Scleroseforeningen

Hvis du vil i praktik i afdelingen

Vi har fast en praktikant i afdelingen. Det er typisk praktikanter, der er her fuld tid som del af deres journalistuddannelse.

De får praktikantløn og bidrager på lige fod med alle andre i afdelingen.

Lyder det spændende, er du meget velkommen til at kontakte Lotte Hansen, lha@scleroseforeningen.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.