SAMMEN for en verden uden sclerose

Vores medlemsmagasin SAMMEN udkom første gang i marts 2023 efter flere år med segmenterede medlemsmagasiner til forskellige interessegrupper i foreningen. Med SAMMEN ønsker vi at samle vores medlemmer og skærpe fokus på det indhold og de fortællinger, der forener mennesker med sclerose, deres pårørende og støtter af sagen.

SAMMEN er Danmarks bedste magasin om sclerose, og her kan du flere gange om året fordybe dig menneskehistorier, den nyeste viden og fortællinger, der vedrører sagen. Vi går tæt på livet med sclerose og håber, at vi med hver udgivelse giver dig stof til eftertanke.

SAMMEN 1, 2024

TEMA: De skjulte følelser

Mere end 80.000 mennesker er nære pårørende til en menneske, der lever med sclerose. Men i hvor høj grad påvirker det egentlig relationen, når kronisk sygdom er den del af ligningen?

Læs det nyeste magasin