Vil du hjælpe os med at udvikle et nyt digitalt værktøj til mennesker med sclerose?

Scleroseforeningen har igangsat et større projekt, hvor vi udvikler et digitalt værktøj, hvor man på en simpel måde kan registrere sine symptomer og følgevirkninger af sclerose sammen med forhold som fysisk aktivitet, søvn, kost og mental trivsel. Dette skal gøre det muligt for brugeren at danne sig et overblik over eventuelle sammenhænge mellem disse forhold og indgå mere aktivt i håndteringen af egen sygdom.

I den forbindelse søger vi deltagere, der har lyst til og mulighed for at medvirke i:

Et interview, hvor:

• Du sammen med en medarbejder fra Scleroseforeningen gennemgår indholdet af det digitale værktøj for at undersøge din opfattelse og forståelse af de spørgsmål, svarkategorier mm., som indgår.

• For at deltage i interviewet skal du, som udgangspunkt, have mulighed for fysisk fremmøde i Scleroseforeningen (Poul Bundgaards Vej 1, Valby). Det kræver ingen forberedelse at deltage i interviewet.

• Interviewet finder sted i uge 33.

Interviewet vil vare mellem 30-60 minutter. Lyder dette relevant for dig? Så tilmeld dig her.

Du vil til enhver tid kunne trække dig fra projektet, hvis du alligevel ikke ønsker at deltage.

Hvis du har nogen spørgsmål eller vil høre nærmere, er du også meget velkommen til at kontakte Marie Lynning på telefon 24990573 eller e-mail mly@scleroseforeningen.dk

Ved fysisk fremmøde vil et gyldigt coronapas være påkrævet. Et gyldigt coronapas er 1) et negativt resultat af en covid-19-test, der er højst 72 timer gammel regnet fra tidspunktet, hvor testen er foretaget, 2) et gennemført vaccinationsforløb mod covid-19 eller 3) et positivt resultat af en covid-19-test, der er mindst 14 dage og højst 180 dage gammel regnet fra tidspunktet, hvor testen blev foretaget.