Roadbook 2023

MS BIKE er en udfordring, der kombinerer lysten til at teste egne grænser og viljen til at gøre en forskel for andre. MS BIKE er et ultracykelløb på 761 km fra København og hele vejen til toppen af Danmark i Skagen.

Undervejs vil du opleve Danmarks flotte natur og til tider de hårdeste steder, du kan tilgå på cykel i Danmark. Vi ved, det er en stor udfordring, der kræver sammenhold og vilje, men mest af alt lysten til at udfordre sig selv og hinanden. Alt sammen for en verden uden sclerose!

Vi håber, du får en fantastisk oplevelse og glæder os til at følge dig hele vejen.

Rigtig god tur!

Følg MS BIKE live

Familie og venner kan følge og støtte jer under løbet. Før starten bliver alle hold udstyret med en GPS-tracker, der medbringes på hele turen af den/dem, som cykler for holdet. Samtidig gør trackeren jeres deltagelse levende og virtuel for alle, der ønsker at følge løbet. Dette formidler vi også gennem vores hjemmeside og Facebookside.

Senest et par dage inden løbet bliver der sendt et link til jer, hvor det er muligt at følge med live. Del det gerne, så folk kan heppe på jer undervejs. Når I ankommer til mål i Skagen, står vi klar til at lykønske jer med jeres kæmpe præstation.