Din rolle som YOU GO event koordinator

Som YOU GO event koordinator spiller du en afgørende rolle for at få netop dit event til at lykkes. Vi har kæmpe tiltro til dig og vil støtte dig hele vejen igennem.

Som koordinator står du for at planlægge og koordinere dit event fra start til slut. Du vil være ansigtet udadtil og kontaktpersonen både op til eventet og på selve dagen. Det hele foregår selvfølgelig i samarbejde med os fra Scleroseforeningen og andre frivillige i dit lokalområde, som du har fået med ombord til at hjælpe dig.

Dine opgaver kan bl.a. indebære:

• Beslutte konceptet for dit event (et walk, et løb, 24-timers stafet, orienteringsløb, vandretur – kun fantasien sætter grænser)
  • At vælge en unik rute for dit event
  • At arrangere relevante sponsorater
  • At sprede budskabet om eventet i dit lokalområde
  • At koordinere andre frivillige, som hjælper dig
  • At koordinere og afvikle YOU GO eventet på dagen:
    • Sætte et flot og indbydende startområde op
    • Markere ruten som skal gås/løbes
    • Sørge for en velkomsttale
    • Arrangere en fælles opvarmning
    • Koordinere med en turleder, fejeblad, m. m.
    • Rydde op og pakke sammen

Det er en rolle med et stort ansvar og en kæmpe rus, når man får det hele til at gå op i en højere enhed. Du kan godt glæde dig!