Online aktiviteter

Der er mange muligheder for online aktiviteter. Den digitale løsning kan være den samme, hvad enten du vælger at holde et cafemøde eller online banko. Prøv dig frem og find ud af, hvad medlemmerne godt kan lide at deltage i online.

MS Teams, Facebook eller Instagram

Til digitale aktiviteter kan du bruge enten MS Teams eller Facebook. Husk altid, at det er godt med en vært, som byder velkommen og sætter rammen for aktiviteten. Instagram kan du bruge til at dele store og små øjeblikke fra hverdagen.

Manualer

Vi guider til, hvordan I kan bruge digitale løsninger, når I skal være sammen digitalt til møder og online aktiviteter i lokalafdelingerne.

Online agenter

Vi har fem online agenter, som er klar til at hjælpe dig med at lave digitale aktiviteter. Alle agenter er frivillige i Scleroseforeningen og kender alt til det frivillige liv i lokalafdelingerne. De hjælper alle lokalafdelinger, uanset hvorfra de bliver kontaktet. Send en mail til den agent, som du gerne vil i kontakt med. Hvis du tænker, at det også er noget for dig at hjælpe lokalafdelingerne med deres online aktiviteter, så kontakt os på 36463646 eller Anders Reitov på are@scleroseforeningen.dk.