Kommende events

Pris og startpakke

Hvert YOU GO event har en deltagerpris på 100 kr. for voksne og 50 kr. for børn. Pengene går til forskning i sclerose.

Ud over støtten ved tilmelding, har du mulighed for at tilkøbe en YOU GO-startpakke, som indeholder en mulepose, drikkedunk, snørebånd og nøglesnor. Prisen for denne er yderligere 100 kr. (+fragt).

*Startpakken er den samme som i 2023.

Kæmpe YOU GO fest i Svendborg

Se tilbageblikket fra Caspers YOU GO walk i Svendborg i maj 2023. Der var fest, glæde og fællesskabsfølelse på menuen, da flere hundrede samledes til dette fantastiske walk i forårssolen.

Vi glæder os til at gå sammen for en verden uden sclerose.

Er du YOU GO event koordinator?

Som koordinator står du for at planlægge og koordinere dit event fra start til slut. Du vil være ansigtet udadtil og kontaktpersonen både op til eventet og på selve dagen.

Find info til dig, der er frivillig

Lokale sponsorater

En stor tak til alle de fantastiske lokale sponsorer, som støtter YOU GO events rundt omkring i hele landet.