Kan du lide at gå forrest? Gemmer der sig en eventplanner i dig? Vil DU gøre en forskel?

Hvis svaret er ja til de 3 spørgsmål, så kan det være, at du skal stå for dit helt eget YOU GO event.
Vi har i flere år afholdt lokale YOU GO walks den 1. maj – en tradition som mange værner om. Over årene har vi også oplevet, at mange andre gode idéer og koncepter er kommet på bordet, og dem tager vi imod med kyshånd. Om det er et walk den 1. maj, en 24 timers stafet midt på måneden, et orienteringsløb, en gåtur på en speciel lokation (i zoologisk have eller op i et tårn) et ultraløb eller noget andet, så sætter kun fantasien grænser.

Har du en god idé til et YOU GO event, så hjælper vi dig gerne på vej for at få det til at lykkes. Vi opretter eventet for dig i vores tilmeldingssystem og kan, afhængigt af størrelsen, tilsende beachflag, banner, balloner, mm.

Startpakke og pris

Hvert YOU GO event har en deltagerpris på 100 kr. Pengene går til forskning i sclerose.

Udover støtten ved tilmelding, så har du mulighed for at tilkøbe en YOU GO startpakke som indeholder en mulepose, drikkedunk, snørebånd og nøglesnor. Pris: 200 kr. (100 kr. går til forskning i sclerose).

Kæmpe YOU GO fest i Svendborg

Se tilbageblikket fra Caspers YOU GO walk i Svendborg i maj 2023. Der var fest, glæde og fællesskabsfølelse på menuen, da flere hundrede samledes til dette fantastiske walk i forårssolen.

Vi glæder os til at gå sammen for en verden uden sclerose.

Er du YOU GO event koordinator?

Som koordinator står du for at planlægge og koordinere dit event fra start til slut. Du vil være ansigtet udadtil og kontaktpersonen både op til eventet og på selve dagen.

Find info til dig, der er frivillig