Scleroseforeningen og Sclerosehospitalerne er stolte over at kunne invitere til oplæg og samtale om fremtidens sundhedsvæsen.

Onsdag den 21. februar får vi besøg af Jesper Fisker, der er formand for Sundhedsstrukturkommissionen og vil fortælle om arbejdet og samtalerne i kommissionen og det videre formål frem mod kommissionens endelige anbefalinger, der afleveres til Folketinget til foråret.

Efter Jesper Fiskers oplæg vil der med afsæt i tre personlige oplevelser og fortællinger om mødet med sundhedsvæsenet være mulighed for spørgsmål og dialog om, hvilket sundhedsvæsen vi ønsker os i fremtiden.

Som medlem af Scleroseforeningen har du mulighed for at deltage. Arrangementet finder sted onsdag den 21. februar fra kl. 13.00 til 14.30 på Sclerosehospitalet i Haslev. Vi byder på kaffe/vand/kage.