Velkommen til lokalafdelingen

Formand:

Ulla Nørtoft
Email: hanulla@gmail.com

Telefontid: Kl.10-12 og efter kl. 18.

Man er også velkommen til at sende en SMS eller mail, som altid besvares.

Om lokalafdelingen

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for Sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk, både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede. Vi engagerer os i Lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale Handicapråd, og dels ved kontakt med Lokalpolitikere og embedsmænd.

Lokalforeningen har tre stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger:

• Netværksgruppen
  • Info- og Eventgruppen
  • Lokalpolitikgruppen

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen.

Ledsagerkort – Ledsagerkort fra Dansk Handicapforbund eller Kommunen skal fremvises, såfremt ledsager ikke skal betale til arrangementer, entreer osv. som ledsagerkort fra DH eller Kommunen giver ret til.

Ved arrangementer, hvori der indgår bespisning, skal ledsagerens bespisning betales.

Tilmelding af det lokale nyhedsbrev:

Da der ikke længere sendes nyhedsbrev ud med almindelig post, men kun som mail, kræver det at du har tilmeldt dig det lokale nyhedsbrev her på hjemmesiden for at kunne modtage det.

Det er dog desværre ikke helt let at tilmelde sig dette her på siden, og de fleste farer vild eller kommer blot til at tilmelde sig de nationale mails fra hovedafdelingen i stedet for det lokale.

Men det kan vi heldigvis hjælpe dig med! Modtager du ikke, eller er du i tvivl om, hvorvidt du modtager vores lokale nyhedsbrev så send Diana en mail til dianabolin@hotmail.dk med dit navn og e-mail adresse, som du gerne vil modtage brevet på. Hun skriver tilbage til dig så snart du er kommet med på vores mailliste.