Det nytter, at du støtter. Mere end 90 procent af støtten til forskning og hjælp til mennesker med sclerose sker for indsamlede penge. Din støtte betyder alverden for vores indsats og målsætning om til stadighed at være en stærk, vedkommende og bredt favnende patientforening, som:

• finansierer en betydelig del af scleroseforskning i Danmark
  • taler sclerosepatienternes sag – både i medier, kommunerne og på Christiansborg
  • sørger for, at ingen med sclerose skal stå alene med sin sygdom

I Scleroseforeningen kæmper vi for at udrydde sclerose. Der findes i dag ingen medicin, som kan helbrede sclerose. Din støtte går derfor til forskning og til at støtte de mennesker, der i dag lever med sygdommen.

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om, hvordan foreningen indsamler penge og bruger dem, kan du finde detaljerede oplysninger i vores regnskaber.

Find dem her
Scleroseforeningens logo ved hovedindgangen på sekretariatet i Valby