Din virksomhed har mulighed for at støtte sclerosesagen og samtidig vise omverdenen, at I tager et socialt ansvar samt ønsker at skabe en positiv forandring for mennesker, der er udfordret af en alvorlig, kronisk sygdom.

Lige nu lever 18.616 danskere med sclerose. Det er en invaliderende og uhelbredelig sygdom, der trækker tæppet væk under hele familier. Og Danmark har tilmed verdens højeste forekomst af sclerose.

Men der er håb. Når din virksomhed støtter Scleroseforeningens arbejde for en verden uden sclerose, bringer du os alle tættere på en verden uden sclerose. Scleroseforeningen er nemlig den største uafhængige bidragsyder til dansk forskning i sclerose og hjælper hvert år mennesker og familier med sclerose helt tæt på med blandt andet gratis socialrådgiverbistand samt psykologbehandling.

Vælg støttepakke

Støtte til Scleroseforeningen er fradragsberettiget. Læs mere om reglerne for fradrag her.

Kontakt vores Senior Director of Events and Strategic Partnership

Mette Hjulmand Leonhard-Hjorth

Mød vores erhvervspartnere

Flere måder at støtte på