Vi fundraiser i Scleroseforeningen, og vores formål er at øge indtægten, som går til at støtte mennesker med sclerose tæt inde på livet samt forskning i sclerose. Vi støtter den scleroseramte, den nærmeste familie, kæreste/ægtefælle og børn. Og vi støtter forskning i sclerose, så vi forhåbentlig kan komme den frygtelige sygdom til livs.

Du kommer med:

• Et ønske om at gøre noget godt for andre via dit arbejde
  • En god stemme, der kan sælge den gode sag
  • Gode evner til at tale med alle typer af mennesker
  • Lyst til at arbejde med salg og kommunikation
  • Et ønske om at være en del af en god arbejdsplads med fokus på trivsel

Vi sørger for:

• En god fast startløn med mulighed for at tjene mere
  • Et team med gode kolleger, der bakker hinanden op og fejrer hinandens succeser
  • Sociale arrangementer for dig og dine kolleger
  • Løbende coaching og sparring samt faglige oplæg
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor vi fokuserer på dig, din trivsel samt din faglige udvikling
  • Betalt frokostpause, kaffe, te og frugtordning
  • Fleksibel vagtplan med mulighed for både dag- og aftenvagter

Hvem er vi?

Du bliver en del af Scleroseforeningens Telefundraising, som holder til i det centrale Valby. Vi er næsten 100 medarbejdere, hvoraf ca. 65 arbejder i Valby. Tonen er uformel med stor fleksibilitet og selvstændighed i tilrettelæggelsen af vores arbejde, og vi gør meget for at sikre god trivsel. Samtidig har vi både fagligheden og hjertet med i sagen – og derfor tager vi det personligt, når vi arbejder for en verden uden sclerose og for at forbedre vilkårene for mennesker med sclerose.

Din ansøgning

Send ansøgning til job@scleroseforeningen.dk [påført ”Telefundraiser” og dit eget navn i emnefeltet].

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Teamleder Lotte Lund på llu@scleroseforeningen.dk eller på 20 61 91 97, hvor du kan demonstrere dine gode telefonevner.