Hvad er min opgave som netværkskoordinator for unge?

Som ansvarlig for et netværk for unge er det din opgave at planlægge arrangementer og oplevelser for unge i dit lokalområde samt omegn. Hvordan, og hvor det skal foregå, bestemmer du og den gruppe, som du bliver en del af. Det vigtigste er, at det kan fungere som ramme eller platform for, at unge med sclerose kan mødes.

Udover at planlægge aktiviteterne er det også dig og dine medkoordinatorer, som får ansvaret for tilmeldingssystemet og selvfølgelig at afholde aktiviteterne.

Hvor og hvornår foregår det?

Det foregår i dit lokalområde, og vi ser gerne, at der afholdes minimum fire arrangementer om året.

Er der nogen krav til mig og hvad får jeg ud af at melde mig som netværkskoordinator for unge?

Det vigtigste er, at du har lyst til at være kickstarter for fællesskaber der, hvor du bor. Som netværksansvarlig er du med til at være noget for dit lokalsamfund, og ikke mindst får du erfaring med planlægning, koordinering og afvikling. Der er også mulighed for at få nogle kommunikationsrelaterede opgaver, hvis det har din interesse.

Det lyder fedt! Hvordan søger jeg?

Send et par ord om dig selv og din motivation til Annette på mail : aje@scleroseforeningen.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!