Gå til hovedindhold

Hårtab ved Ocrevus

Spørgsmål

I november 2018 startede jeg på Ocrevus. Jeg har siden haft et efterhånden ret omfattende hårtab, som fortsætter. Jeg har mødt en anden person der fortalte om at have tabt nærmest halvdelen af hendes hår siden opstart af Ocrevus - men min scleroseklinik udelukker nærmest at mit hårtab kan være grundet Ocrevus.

I starten var jeg ret ligeglad, jeg har altid haft enormt meget hår og ville gerne bare have noget medicin der rent faktisk virkede - men nu har det stået på i flere måneder, og jeg har virkelig fået tyndet ud i lokkerne. Kan mit hårtab ikke være grundet Ocrevus? Og er der mon noget man kan gøre? Jeg er forholdsvis ny-diagnosticeret (maj 2018), og der har ikke været nogen andre forandringer i mit liv udover et ret aggressivt sclerose forløb og skift til Ocrevus selvfølgelig - så har svært ved ellers at placere grunden til hårtab.

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind

Ikke medlem?

Hvis du giver os din e-mail og telefonnummer, kan du få adgang mod, at du accepterer, at vi kan kontakte dig og fortælle mere om dine muligheder for at støtte scleroseforeningens arbejde

Anmod om adgang