HPV bivirkninger og Tecfidera

Spørgsmål

Har man erfaring med, hvilke interaktioner der kan være med sclerosebehandling med Tecfidera, hos kvinder som allerede har neurologiske bivirkninger fra HPV vaccine? Nogle af de unge kvinder som har fået neurologiske udfald efter HPV vaccine, har fået scleroselignende symptomer og nogle af dem har mærket tydelig bedring efter EDTA og intravenøs C-vitamin terapi, grundet udrensning af tungemetaller, samt kostændringer og vitamin/mineral tilskud. En unge spansk kvinde har fået konstateret sclerose efter HPV vaccine. Og hvor længe har Tecfidera været på markedet i Europa som sclerosebehandling? Jeg troede det første blev frigivet i år i Danmark.

Jeg har læst på jeres hjemmeside, om en kvinde som fik hjernehindebetændelse efter 4 års behandling med Tecfidera. Det fremgår ikke om kvinden var i behandling for sclerose eller psoriasis, eller hvor hun kommer fra. Ved man med sikkerhed om kvinden havde fået HPV vaccine, eller hvad årsagen ellers kunne være?

Lymfopeni har været til stede i svag grad for 12 år siden i forbindelse med "første attak", er der større chancer for at man er i risiko for at få hjernebetændelse fra Tecfidera?

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind