Hvert efterår sætter 3.000 mennesker fra hele landet sig til bords for en verden uden sclerose, hvilket resulterer i, at MS MIDDAG-værterne valfarter til deres lokale REMA 1000 Danmark-butikker for at handle ind til at kunne lave lækre retter til deres middagsgæster.

REMA1000 er en af Danmarks førende discountkæder, og i Scleroseforeningen er vi meget glade for, at de er med på vores middagsrejse. Heldigvis kan Anders Jensen, der er indkøbs- og marketingdirektør i REMA 1000, slå et slag for, at de er lige så begejstrede for samarbejdet med os, som vi er for dem:

“Vi har samarbejdet med Scleroseforeningen siden 2012, og vi er glade for, at vi i fællesskab kan sætte fokus på en kronisk og ofte overset sygdom. Det betyder, at vi kan være med til at støtte op om forskningen og bekæmpelsen af sclerose – i denne omgang med en middag handlet ind hos vores lokale REMA 1000-butikker rundt omkring i landet,” fortæller han.

Igennem årene har REMA 1000 støttet op om Scleroseforeningens forskellige events, og det seneste event, de er hoppet med ombord på, er MS MIDDAG. Igen i år glæder de sig til at være en del af middagskonceptet i sclerosesagens tegn:

“MS MIDDAG er endnu et godt initiativ, som vi er glade for at være en del af. Sundhed er et af vores centrale fokusområder i REMA 1000, og vi har en vision om at være med til at gøre en forskel i at fremme folkesundheden via vores produkter, men også gennem stærke partnerskaber. Det er vigtigt for os, at vores kunder ved, at vi vil gå langt for at gøre en forskel for alle, der har det svært på den ene eller anden måde. Og det er vores mangeårige samarbejde med Scleroseforeningen et godt eksempel på,” siger Anders Jensen og slår afsluttende fast:

“Ja, vi er meget stolte over at kunne være med til at gøre en forskel for alle, der er berørte af sclerose.”