Velkommen til lokalafdelingen Djursland!

Her på vores side kan du læse meget mere om vores kommende arrangementer og se, hvordan du kontakter vores bestyrelse.

Hos os kan du blandt andet være med i en netværksgruppe:

• Netværksgruppen MS Djursland
  • Pårørendegruppen

Vi vil altid gerne høre fra dig, hvis du har gode ideer til tiltag, og du er meget velkommen til at være med til at arrangere aktiviteter og oplevelser for alle, der er berørt af sclerosesagen i området.

Vi glæder os til at høre fra dig og til at se dig til de lokale arrangementer.

Vil du være med i en netværksgruppe?

MS Djursland
En gruppe for medlemmer med sclerose. Vi mødes en aften først på måneden og drøfter de emner, der falder os ind – både med relation til sclerose og livet i øvrigt. De fleste gange mødes vi i Dronningens Ferieby – se tid og sted under aktiviteter. Der er ingen tilmelding, så mød blot op.
Kontakt: Janne Karlsson på jak@norddjurs.dk / 20 14 56 90 eller Mads Engholm på mads_engholm@live.dk / 20 74 81 99.

Pårørendegruppen
Gruppen er et fortroligt forum, hvor vi kan tale om livet som pårørende til et menneske med sclerose.
Kontakt: Jens Holst på tlf. 20 43 56 65.

Kommende arrangementer

Lige nu er der ingen planlagte arrangementer

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Djursland.

Jens Holst

jensholst@mail.tele.dk