Velkommen til lokalafdelingen Esbjerg – Fanø!

Her er samlingspunktet for alle, der er berørt af sclerosesagen i Esbjerg- Fanøområdet – ung som gammel.

Det er vores mål at skabe stærke netværk blandt mennesker, der er tæt på sclerose. Derfor har vi en række forskellige netværksgrupper, som mødes flere gange om året. Find dem her på siden – der er altid plads til flere!

3 ting, du skal vide om os:

• I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen, afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede. Vi gennemfører cirka 25 forskellige arrangementer om året.
  • Vi engagerer os i lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale handicapråd, og dels ved kontakt med lokalpolitikere og embedsmænd.
  • Vi prioriterer de pårørende højt og har oprettet en pårørendegruppe, hvor pårørende kan mødes og spejle sig i hinanden. Kontakt os endelig, hvis du er interesseret i at høre mere om gruppen.

Vi er taknemmelige for al støtte – både din frivillige arbejdskraft og andre midler. Hvis du er interesseret i at støtte vores arbejde eller i at være med, så kontakt os gennem kontaktinformationen her på siden. Vi glæder os til at høre fra dig og til at se dig til de lokale arrangementer i Esbjerg – Fanø.

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Esbjerg – Fanø.

Steen Hansen

Formand, Ansvarlig for medlemsaktiviteter

soh151156@gmail.com

Anne Marie Lindquist