Bliv frivillig for pårørende børn og unge

• Som husleder på BørneCamp giver du børn af forældre med sclerose en pause fra bekymringerne, når vi mødes en uge i Dronningens Ferieby hver sommer.
  • Hvis du har deltaget i et online Hangout, kan du blive Ungeambassadør, hvor du skaber unikke onlinerum for pårørende i aldersgruppen 18-26 år. Her er det samtalen og genkendelsen af sig selv i andre, som er i centrum.
Kontakt os for at høre mere

Bliv frivillig for unge med sclerose

• Hvis du gerne vil gøre det muligt, at man som ung med sclerose har mulighed for at mødes med andre unge i ens lokalområde, så skal du være netværksansvarlig. Her er det din opgave, at planlægge og arrangerer aktiviteter, der skaber en platform for fællesskab. Her indgår du i en gruppe der deler ansvaret.
  • Du kan også blive gruppeleder for de virtuelle samtalerum. Her handler det om i små virtuelle rum at møde andre unge, som man kan dele erfaringer med.
  • Hvis du er mere interesseret i at være med til at påvirke Scleroseforeningen i forhold til ungeområdet, så skal du stille op til Ungeudvalget.
Kontakt os for at høre mere
Seks unge mennesker sidder på række med ryggen til. En lyshåret ung kvinde med briller kigger over skulderen

Mød Pauline, der er frivillig på BørneCamp:

Hvad får du ud af at være frivillig?

• Du gør en forskel, der virkelig betyder noget for andre
  • Positive oplevelser, sjovt samvær og nye venskaber
  • Du er med til at skabe store resultater
  • Personlig udvikling og nye kompetencer